niedziela, 23 czerwca 2013

20 faktów o mnie.

hey. Już za 5 dni wakacje. Czy się ciesze? Średnio. Zależy pod jakim względem. Niby koniec nauki (na te dwa miesiące), ale niestety będzie trzeba pożegnać się z 3 gimnazjum, do której bardzo się przywiązałam. Są to naprawdę świetni ludzie! :) Po wakacjach czeka mnie 2 gimnazjum, która jest podobno najgorszą klasą, więc muszę porządnie wypocząć. I koniecznie muszę wykorzystać te 5 dni z tymi świetnymi ludźmi, bo wiem że potem kontakt się urwie :c Nie wyobrażam sobie jak za dwa lata, będę się żegnać z moją klasą..
Jutro prawdopodobnie spotykam się z Magdą. W końcu! <3  We wtorek ma być ognisko klasowe, a w środę komers. Zapowiada się ciekawy tydzień, mam nadzieję że pogoda planów nie zepsuje.
Wczoraj festyn. Było genialnie! :D Co tam, że w połowie musiałam iść do domu się przebrać, bo byłam cała mokra. Kochani koledzy wrzucili mnie do piany, a potem kochane koleżanki. No loFF <3

potem już było tylko gorzej xd 


20 faktów o mnie. 

1. Gdy byłam mała uderzyłam głową o szklaną ławę, i szyba pękła, a ja miałam wielkiego guza na czole.

2. Nie lubię siedzieć samotnie w domu, bo mi się nudzi.

3. Do niedawna nie wiedziałam jak mam na drugie imię.

4. Często bywam zazdrosna i obrażam się o byle co.

5. Gdy byłam mała, chciałam zostać przedszkolanką, a potem piosenkarką.

6. Uwielbiam moją klasę - jest świetna.

7. Od 4 klasy mam świadectwa z czerwonym paskiem. 

8. Nie lubię, gdy jest bardzo gorąco, ani gdy jest mróz.

9. Zdarza mi się wybierać ciuchy nawet 2 godziny.

10. Jestem leniwa.

11. Nie cierpię fałszywych osób.

12. Chcę mieć dobry kontakt ze wszystkimi i żyć z nimi w zgodzie.

13. Zawsze chciałam mieć takiego chłopaka, jak w filmach romantycznych (niestety jeszcze takiego nie znalazłam)

14. Czasem mówię coś, a potem tego żałuję. 

15. Bywam strasznie wkurzająca i dziecinna.

16. Chcę nauczyć się języka hiszpańskiego, aby dogadać się z hiszpańskimi znajomymi. Na razie umiem tylko podstawowe rzeczy.

17. Mam krótką pamięć.

18. Trudno jest mi mówić, o moich uczuciach. 

19. Z niektórymi osobami, chciała bym mieć taki kontakt jak dawniej.

20. Chciałam założyć insta, ale nie mogę. ;c

Z Eweliną. Wrocław - stadion miejski.


1 komentarz:

  1. ja też nie lubię fałszywych osób. :)
    Fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń