niedziela, 21 kwietnia 2013

Urodziny i outfity .

Hey. Wczoraj urodziny Bartka bardzo udane! Nie ma to jak zapalić pudełko zapałek. Tylko ja potrafię, haha :3 Granie na Xboxie. Jeżdżenie na deskorolce, wspinanie się po linie, siatkówka, piłka nożna, tańczenie i śpiewanie.. Jesteeeś szalona, biały miś, nie lubimy robić i inne. Chowanego i te psy.. Mówiłam nie wołajcie, no to musieliście to zrobić. Hahaha, 'móóóóój buuut !' . Normalnie jak kopciuszek , haha:D Kaśki jazda na desce. Dziękuję, było genialnie :)

'Ej tylko zróbcie normalne miny' - tsaa.
Od lewej - góra : Hubert, Bartek
- dół: Ewelina, Kaśka, Ja, Paloma, Aśka i Bartek.
Zdjęcie zrobił Mariusz.

 A dziś rano oczywiście kościół. Nie chciało mi się nigdzie wychodzić. Jutro jak pogoda dopisze, i będzie z kim to jadę do Magdy na rowerze. Wtorek chyba w domu, ale planują jakieś ognisko więc nie wiem. 
Na dziś przygotowałam Wam kilka outfitów na co dzień, na cieplejsze dni. 

1. Sukienka - H&M, buty - sklep z butami, torebka - reserved,
pierścionek kastet - house. 

2. bluzka - house, spodenki - takko fashion, bransoletka - ? ,
buty - vans, torebka - H&M.

3. podkoszulek - bershka, bluzka - tally weijl, buty - sklep z butami,
legginsy - zara, opaska - takko fashion. 
Który najbardziej przypadł Wam do gustu? 

To tyle. Idę się uczyć angielskiego, bo mam jutro sprawdzian. Pa ;* 

5 komentarzy:

  1. ostatni outfit jest genialny ;)
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne ciuchy :)
    Jeśli masz chęci to mogę zrobić Ci wygląd bloga podobny do mojego, albo podobnego do tego na blogu weeronika-blog.blogspot.com :) Jeśli chcesz to pisz do mnie na maila: globaalna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten 2 outfit mi się podoba *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy jest drugi! :D

    Całkiem nie dawno założyłyśmy bloga i zależało by nam na opinii kogoś bardziej wprowadzonego w świat blogowania, więc jeśli możesz, to zajrzyj, będziemy Ci bardzo wdzięczne C:
    http://hejtwomen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń