niedziela, 7 kwietnia 2013

tęsknie.

hej! No to weekend minął.. nudno. Magda nie przyjechała, bo pojechała z bratem do Krakowa. Co robiłam wczoraj? Sprzątałam, piekłam ciasto i siedziałam na laptopie cały wieczór. Haha, jak robiłam masę do ciasta, to zamiast cukru wanilinowego dodałam całą paczkę proszku do pieczenia. No po wsypaniu oczywiście to zauważyłam, ale i tak musiałam ją robić od nowa. Ehh. Mimo tego ciasto wyszło pyszne i jadalne! haha :D



A dziś w kościele zrobiło mi się tak słabo. Myślałam, że zemdleje ale nie było tak źle. Jutro już do szkoły. Tak mi się nie chce.. jeszcze angielski, a tyle słówek do nauki. A ja sobie siedzę na laptopie i nie myślę nawet żeby się tego nauczyć. Czeka mnie jeszcze do napisania notatka z historii. 
Mieliście kiedyś tak, że tęskniliście za kimś, z kim bardzo rzadko rozmawiacie w realu, a na facebooku, gg moglibyście rozmawiać z tą osobą godzinami? Uzależniacie się od tej osoby, a co gorsze zdaje się Wam, że się zakochaliście? Gdy widzicie tą osobę na co dzień macie ochotę ją przytulić, a serce bije wam jak oszalałe. Chodź i tak wiecie, że ta osoba nigdy nie będzie Wasza.. Nienawidzę tego uczucia.. Niestety nic nie mogę na to poradzić.


Mykam do nauki. Pa<3


5 komentarzy:

  1. Na moim blogu dodalas koma- obserwujemy.
    Jestem na TAK ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, ciekawy post i blog :-)

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia . Słodka mordka ;33
    Jasne, że obserwujemy ! :)
    Ja już. Twoja kolej ;)


    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak się obserwujeee u cbb ? xdd

    OdpowiedzUsuń