piątek, 5 kwietnia 2013

Weekend.

cześć! No to mamy weekend. Dziś w szkole nawet fajnie. Byłam pytana z polskiego i niemieckiego, no i mięliśmy kartkówkę w matematyki. Na godzinie wychowawczej rozmawialiśmy o klasie. Niedawno wróciłam z kościoła. Zostałam jeszcze na spotkanie do bierzmowania kl. 3 gimnazjum, bo mama i brat byli to zostałam z nimi, gdyż nie chciało mi się iść samej do domu. Po kościele krótka rozmowa z Maćkiem i Eweliną, i do domu. Na kolację zjadłam sobie sałatkę owocową i jogurt, a teraz wcinam sobie leys'y, chodź miałam nie jeść słodyczy i chipsów. No, ale nie mogłam się powstrzymać. Zastanawiam się też nad jakimś filmem.
Jutro może przyjedzie do mnie Magda, jak tylko będzie mogła. Więc weekend zapowiada się ciekawie, i oby wypalił! Podobno ma też przyjechać rodzinka, więc fajnie fajnie.
A teraz buty, które mi się spodobały! :D

zdjęcie ze strony : theillest.pl
Pierwsze są te oto Nike Blazer Neptune Blue. Są świetne, niestety mają kilka minusów. Są z zamszu, więc ciężko by było mi je myć, ich cena to ok. 400zł, i nigdzie ich nie znalazłam. Są nowsze modele, ale już mi się nie podobają. Te, czarne lub bordowe są cudowne!

Zdjęcie google

Nie wiem czy motyw wąsów jest dalej w modzie, ale szukam tych jasnych baletek! Kupiłam sobie chustę komin z wąsami, i strasznie spodobały mi się do niej te baletki. Mój wiosenny płaszcz jest koloru czarnego, więc ładnie by to wszystko wyglądało. 

Zdjęcia:  google
Kolejne buty, to buty sneakers. Kiedyś mi się nie podobały. Raz przymierzyłam z Zarze, i mi się strasznie spodobały, a do tego były mega wygodne! Niestety ich cena była przerażająca 500-600zł. 
Przeszukuje sklepy, przymierzam.. Lecz nie mogę znaleźć tych właściwych. Większość, była niestety z zamszu. Zauważyłam, że zawsze jak buty mi się podobają, to są z zamszu! ;/

Zdjęcie: Strona CCC 

Czarne buty na korurnie! *.* Szukam podobnych do tych na zdjęciu, niestety te są za wysokie. Przymierzałam je i niezbyt dobrze mi się w nich chodziło. Co prawda są nieziemskie i prześliczne, ale zdecydowanie za wysokie. Jak znajdę trochę niższe, to zdecyduję się na zakup;) 


zdjęcie: google

I ostatnimi butami, są nike w panterkę! Zobaczyłam je właśnie na tym zdjęciu i mi się strasznie spodobały. Niestety nie mogę ich nigdzie znaleźć. Być może dlatego, że są ze starej kolekcji. 


I to będzie na tyle. A które z nich się wam najbardziej podobają? 



4 komentarze:

  1. Te w panterkę PRZECUDNE *_*
    Ogl teraz większość butów jakoś jest z zamszu -_-
    Wydaje mi się ,że tych baletek w Polsce nie znajdziesz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. te z wąsami są suuper!Obserwuję,i liczę na to samo!

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nike obserwuję i liczę na to samo :)

    bezkonkurencyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te z wąsami są najlepsze <3

    http://julkaaa-julaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń