piątek, 12 kwietnia 2013

Co się działo?

Cześć :) Nie pisałam nic ostatnio, bo nie miałam czasu by tu coś napisać, albo po prostu nie miałam ochoty. Co się wydarzyło przez te dni? Tak w sumie to nic ciekawego. Trochę śmiechu, trochę łez.We wtorek razem z częścią mojej klasy pojechaliśmy do Szkoły Podstawowej ( mamy oddzielnie Gimnazjum i SP) na poprawę sprawdzianu z matematyki. Po drodze było pełno śmiechu! Nie ma to jak jazda na deskorolce, w pozycji siedzącej! Ajj, uwielbiam tą część klasy. ;d W środę miałam spotkanie do bierzmowania w kościele. Nie ma to jak jeździć tam i z powrotem zbierając ludzi po drodze :D Wczoraj byłam na chwilę na boisku, a potem w sklepie na chwilę, bo mama mnie poprosiła żebym pomogła. Jutro rano sprzątanie, a potem wbija Magda. Myślę, co będziemy robić. Może zrobimy jakieś zestawy i wstawimy tutaj zdjęcia. Jeszcze pomyślę nad tym :D Zepsułam rower mamy, mój też jest zepsuty więc raczej nigdzie nie pojedziemy :c Mam nadzieje, że będzie coraz cieplej i już niedługo rozłożymy trampolinę! 
Dziś przyszła mi czapka! W końcu. Co tam że robi się coraz cieplej, i tak się jaram. Hahaha:D 






1 komentarz: