środa, 3 kwietnia 2013

Planowanie wakacji.

hej! Dziś ledwo co rano wstałam. W szkole na dzień dobry zostałam wywołana do odpowiedzi z matematyki! No i jeszcze sprawdzian z polskiego. Z chemii 5, za dobrze rozwiązane zadanie. :3 Nie jest źle, ale jak sobie pomyśle, że znowu zaczyna się codzienne chodzenie do szkoły to wysiadam. Ale w sumie, to co gdyby nie szkoła? Nie poznałabym tylu świetnych osób, nudziłabym się całymi dniami. Mały stresik w szkole, przez te sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi. Ale w zamian za to mamy cudowne osoby, które otaczają nas na co dzień. Mimo tego i tak ciągle żyjemy wakacjami. Ja swoje zaczęłam już planować. Moje plany, to kolonia do Hiszpanii; Lloret de Mar. Pewnie większość z Was tą miejscowość kojarzy się z 'Pamiętników z Wakacji'. Jejku, gdy tylko ujrzałam tą miejscowość od razu mi się spodobała! Rozmawiałam już z mamą na ten temat, i być może się zgodzi. 


Cudowne! Aż chce się jechać! Jeszcze z cudownymi ludźmi, a zapewniam że te wakacje będą jeszcze lepsze od moich poprzednich! 

Otóż to! :) 

A co potem? No pewnie będę sobie jeździła tu i tam. Mówię o Magdzie, Bryku, boisku, wycieczkach rowerowych itd. 
Wakacje przybywajcie! 


Tak w ogóle, to życzę powodzenia jutro wszystkim 6-klasistom!



7 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie świetne :o

    Zapraszam do mnie na konkurs:
    http://notkinia.blogspot.com/2013/04/konkurs-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tamtym roku byłam na koloni w Lloret, najlepszy wyjazd w życiu <3
    Pozdrawiam!
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe :D też bym chciała tam jechać *_*
    super zdj
    zapraszam do mnie http://lollikemylife.blogspot.com/
    a jeszcze jedno :) włącz sobie opcje obserwujących bo chętnie bym poobserwowała :P
    jak masz a ja jej nie ujrzałam to daj znać na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, ale jesteś śliczna, zazdroszczę urody :)
    życzę miłych wakacji, ja w tym roku na obóz do Anglii :)
    zapraszam do mnie:
    bontonchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę wakacje. Jesteś ładna. (:

    Wpadnij kiedyś, jak chcesz. (:
    http://awkwardxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak chciałbym do Loret de Mar *.* Ale niestety... Śliczna jesteś, zastanów się nad pracą modelki, bo masz oryginalną urodę :)

    Dziękuje, za twój komentarz na moim blogu :)
    Zapraszam ponownie :)
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń