wtorek, 2 kwietnia 2013

Nudy:c

cześć! Dziś taki leniwy dzień w domu. Magda napisała mi w południe, że mogłyśmy się spotkać, ale było już trochę za późno, żeby coś wymyślić. Tak więc zrobiłam sobie te trufle czekoladowe, o których pisałam wcześniej w notce. Dopiero dziś, ponieważ wcześniej doszłam do wniosku, że po co jak i tak jest dużo placków. Tak jak obiecałam dziewczynom z klasy, że im przyniosę, tak jutro to zrobię, jak nie zapomnę.

No a jutro szkoła.. Ehh. Zaraz idę uczyć się na niemiecki i chemię. Trzeba porozmawiać z panią o jakiejś wyciecze :3 Jeszcze tylko 87 dni i wakacje *.*






3 komentarze:

  1. Zjadłabym te trufle ; ) Napisałaś żebym wpadła i wpadłam ;d I chyba będę tutaj zaglądać częściej ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam ochotę na te trufle :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie wyglądają, aż mam ochotę na coś słodkiego :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie!
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń